دانلود فارسی ساز بازی Assassins Creed Mirage

دانلود فارسی ساز بازی Assassins Creed Mirage


با دانلود و نصب این فارسی ساز ، بازی Assassins Creed Mirage را با زیرنویس فارسی تجربه کنید. با دانلود فارسی ساز بازی Assassins Creed Mirage همراه گیم زیلا باشید.

بازی Assassins Creed Mirage یا اساسینز کرید میراژ، جدیدترین قسمت در فرنچایز قدیمی و مشهور یوبی سافت، نوید بازگشتی هیجان انگیز به ریشه‌های سری را می‌دهد. این بازی که در بغداد قرن نهم می‌گذرد، عمیقاً به داستان آغاز سفر باسیم بن اسحاق در پیوستن به گروه اساسین‌ها می‌پردازد و فرصتی تازه برای بازیکنان فراهم می‌کند تا نوع اکشنی را که قسمت‌های اول سری Assassins Creed را تعریف می‌کرد، تجربه کنند. سیستم پارکور با سرعت بیشتر و معرفی مجدد انیمیشن‌های دوست داشتنی عناوین قبلی، جزئی از گیم پلی بازی باقی می‌ماند. بازیکنان به ابزارهای جدیدی مانند مین‌های متنوع و دارت‌های سمی برای کمک به مبارزه و فرار دسترسی دارند. با دانلود بازی Assassin’s Creed Mirage برای کامپیوتر همراه پارسی گیم باشید.

یوبی سافت دوباره Assassins Creed Mirage (اساسینز کرید سراب) را بر روی عناصر اصلی که این سری را مورد علاقه طرف‌داران قرار داده است، متمرکز کرده است: مخفی کاری، پارکور و حملات آکروباتیک به هدف‌های تعیین شده. برخلاف دنیای باز گسترده عناوینی مانند Assassins Creed Valhalla و Assassins Creed Odyssey، این قسمت جدید مقیاسی کوچک و محدودتر را انتخاب می‌کند. این تغییر انتظارات قابل توجهی را به همراه داشته است، زیرا طرف‌داران مشتاق بازگشت به ریشه‌های این فرنچایز هستند و از گشت و گذار در دنیاهای بزرگ و بی هدف تا حدودی خسته شده‌اند. این بازی همچنین تمرکز ویژه‌ای بر مأموریت‌های ترور و اهداف تاریخی دارد.

راهنما نصب

  • ابتدا بازی را اجرا کرده و زبان متن و زیرنویس را به عربی تغییر داده و سپس بازی را ببندید.
  • فارسی ساز را دانلود کرده و محتویات آن را در پوشه اصلی بازی استخراج کنید.

بخش دانلود

حجم: 12 مگابایت


آخرین بروزرسانی : 1402/07/22

سازنده : گیم ساب

پسورد : www.gamezila.ir

برچسب ها 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *