دانلود فارسی ساز بازی The Forest

دانلود فارسی ساز بازی The Forest


با دانلود و نصب این فارسی ساز ، بازی The Forest را با زیرنویس فارسی تجربه کنید. با دانلود فارسی ساز بازی The Forest همراه گیم زیلا باشید.

هواپیمای که سوار آن بودید بر اثر سانحه‌ای در دریا سقوط می‌کند. خوشبختانه موفق می‌شوید خودتان را به ساحلی برسانید. در این جزیره متروکه نشانه‌ای از تمدن دیده نمی‌شود. برای آن‌که بتوانید به زندگی خود در جزیره ادامه دهید باید مواد غذایی جمع کنید. اسباب و وسایلی که از هواپیما باقی ماندن شما را در این راه کمک خواهند کرد. منتها زنده ماندن به همین راحتی نیست و موجوداتی قصد جان شما را دارند.

در بازی The Forest ساخت شرکت Endnight Games Ltd، شما نقش یکی از بازماندگان سقوط هواپیما را بر عهده دارید. در ابتدا باید مواد غذایی لازم خود را در میان جنگل پیدا کنید. می‌توانید از چوب و مقداری طناب، تیر و کمان بسازید، یا از وسایل داخل هواپیما برای شکار استفاده کنید. در حالی به دنبال مواد غذای می‌گردید، متوجه می‌شوید این جزیره آن‌قدرها هم متروکه نیست و ساکنینی دارد. ساکنین آدم خوار!

حالا باید اردوگاهی بسازید تا در مقابل این قبیله از جان خود محافظت کنید. می‌توانید با اره‌های برقی درختان را قطع کرده و اطراف پایگاه خود را دیوار چوبی بکشید. برای نابود کردن دشمنان آدم‌خوارتان، نیز می‌توانید از سلاح‌های شکاری خود استفاده کنید یا برای آن‌ها تله بگذارید. در طول روز جزیره را جستجو کنید و هنگام شب از پایگاه خود دفاع کنید. سلاح‌های جدید بسازید. با بالا بردن مهارت‌های مبارزه می‌توانید زنده ماندن خودتان را افزایش دهید. در مواجه با دشمنان دو حالت را می‌توانید در پیش بگیرید، با مخفی‌کاری از کنار آن‌ها بگذرید یا جنگ تن به تن انجام دهید.

راهنما نصب

  • فایل FarsiSaz The Forest.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید (در محل نصب بازی ، نصب شود)

بخش دانلود

حجم: 1 مگابایت


آخرین بروزرسانی : 1401/07/13

سازنده : FarsiSaz و dlfox

پسورد : www.gamezila.ir

برچسب ها 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *