پسورد کپی شد
logo

دانلود فارسی ساز بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

دانلود فارسی ساز بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection
AmirPG
1401/08/01 21:54

با دانلود و نصب این فارسی ساز ، بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection را با زیرنویس فارسی تجربه کنید. با دانلود فارسی ساز بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection همراه گیم زیلا باشید.

سری بازی‌های Uncharted یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن بوده که بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب کرده است. آخرین شماره آنچارتد در کنار یک بسته الحاقی مستقل، وداع پرشکوهی با داستان Nathan Drake را به خورد طرفداران داد و حالا استودیو Naughty Dog این دو بازی را در قالب یک پکیج کامل، در اختیار کاربران PS5 و PC قرار می‌دهد. برای دانلود بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection و تجربه جذاب‌ترین و مهیج‌ترین ماجراجویی زندگی خود و تجربه یکی از بهترین انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن خودتان را آماده کنید!

بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection شامل شماره چهارم بازی یعنی A Thief’s End و بسته الحاقی مستقل آن با نام Lost Legacy است. ماجراهای شخصیت محبوب Nathan Drake این بار در کنار برادرش که از زندان آزاد شده جریان دارد و به سبکی سینمایی در کنار صحنه‌های جذاب و به‌یادماندنی روایت می‌شود. این بازی‌ها در دوران انتشارشان به یکی از پرفروش‌ترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 تبدیل شدند و لایق چنین جایگاهی نیز هستند، زیرا تمامی عناصر آن‌ها از گیم پلی گرفته تا روایت داستانی، شخصیت‌پردازی و گرافیک در سطح بالایی قرار دارد. هر روایت در این بازی‌ها، مملو از خنده‌ها، لحظات حساس، مبارزات مهیج و ذوق و اشتیاق برای گشت‌وگذار و کشف ناشناخته‌ها است.

بخش دانلود

برچسب ها :

ارسال دیدگاه

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

  • سجاد پوراسلامی

    15/01/1402 16:45

    سلام
    در صورت تمایل به فروش میتونید با ما همکاری داشته باشید تلگرام پیام بفرستید
    مدیر فارسی ساز

Made with ♥ by
 fanishah