دانلود فارسی ساز بازی Stray

دانلود فارسی ساز بازی Stray


با دانلود و نصب این فارسی ساز ، بازی Stray را با زیرنویس فارسی تجربه کنید. با دانلود فارسی ساز بازی Stray همراه گیم زیلا باشید.

پرورش ایده‌های نو در بازی‌های ویدیویی در بسیاری از موارد اگر به‌خوبی پیاده‌سازی شود، می‌تواند منجر به خلق بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای بشود که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کند. هر بار شاهد ظهور بازی‌های جذاب زیادی با سوژه‌های نو و جدید هستیم که می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش را به خوردمان دهند. بازی Stray از استودیو BlueTwelve جدیدترین عنوان در سبک ماجراجویی بوده که سوژه جذاب و متفاوتی را برای تجربه در اختیارتان قرار می‌دهد؛ قدم زدن در نقش یک گربه بامزه در خیابان‌ها و خانه‌های سایبرپانکی و مملو از ربات‌ها، دنیایی که پس از انقراض بشریت جریان دارد.

ماجراجویی‌های شما به عنوان یک گربه تنها در شهری آینده‌گرایانه جریان دارد که در آن‌ها انواع ربات‌ها به جای انسان‌ها سکونت دارند و اثری از بشریت مشاهده نمی‌شود. شما باید در نقاط مختلفی از این شهر بزرگ گشت و گذار کرده، مسیر خود را پیدا کنید و برخی معماها و چالش‌ها را نیز پشت سر بگذارید. از آنجا که در نقش یک گربه قرار دارید، دنیا را از دید او تجربه کرده و بسیاری از کارهای بامزه‌ای که گربه‌ها انجام می‌دهند را نیز می‌توانید اجرا کنید، از خراش انداختن مبل و فرش و دیوار گرفته تا صدای میو میو در آوردن و انداختن اشیاء از بلندی به روی زمین و…

راهنما نصب

  • فایل Stray.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید (در محل نصب بازی ، نصب شود)

بخش دانلود

حجم: 1 مگابایت


آخرین بروزرسانی : 1401/07/14

سازنده : farsisaz

پسورد : www.gamezila.ir

برچسب ها 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *