دانلود نرم افزار ExpressVPN

دانلود نرم افزار ExpressVPN


ExpressVPN یک سرویس خدمات شبکه شخصی مجازی شخصی که توسط شرکت ثبت شده در جزایر ویرجین بریتانیا Express Technologies Ltd این نرم افزار به عنوان یک ابزار حفظ حریم خصوصی و امنیتی که ترافیک وب کاربران را رمزگذاری می کند و آدرس IP آنها را پنهان می کند، به بازار عرضه می شود. از سپتامبر 2021 نرم افزار ExpressVPN طبق گزارش ها 3 میلیون کاربر دارد. که همچنین فارغ التحصیلان مدرسه وارتون بودند. شرکت مادر به عنوان ExpressVPN تجارت می کند.

در ماه مه 2020، این شرکت پروتکل جدیدی را که برای ExpressVPN توسعه داده بود به نام Lightway منتشر کرد که برای بهبود سرعت اتصال و کاهش مصرف انرژی طراحی شده بود. در ماه اکتبر، بنیانگذار آزمایشگاه حریم خصوصی ییل، شان اوبراین، به آزمایشگاه امنیت دیجیتال ExpressVPN پیوست تا تحقیقات اصلی را در زمینه حریم خصوصی و امنیت سایبری انجام دهد.

در 13 سپتامبر 2021، گزارش شد که ExpressVPN توسط Kape Technologies، یک شرکت امنیت و حریم خصوصی دیجیتال در فهرست LSE خریداری شده است. در زمان اکتساب، ExpressVPN طبق گزارش ها بیش از 3 میلیون کاربر داشت. ExpressVPN در سپتامبر 2021 اعلام کرد که آنها یک سرویس جداگانه از مارک های فعلی Kape باقی خواهند ماند. در ماه سپتامبر، دانیل گریک، مدیر ارشد اجرایی ExpressVPN، 335,00 دلار جریمه به دلیل انجام قبلی بهره برداری از شبکه کامپیوتری از طرف دولت امارات متحده عربی بدون داشتن مجوز صادرات معتبر از دولت ایالات متحده پرداخت کرد.

بخش دانلود

به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک دانلود حذف شد


آخرین بروزرسانی : 1401/10/22

سازنده : ExpressVPN International Ltd

پسورد : www.gamezila.ir

برچسب ها 

7 پاسخ به “دانلود نرم افزار ExpressVPN”

  1. YASIN گفت:

    ازش خوشم اومد

  2. A گفت:

    سلام لینک ها هر دو برای ویندوز هستند اگه میشه درستش کنید
    ممنون

  3. خود خدا گفت:

    به به

  4. inf8o.1402 گفت:

    با سلام،

    اگر لینک ها کار نکردند یکی از لینک های دانلود را ( اگر سیستم عامل اندروید دارید اندروید را کپی کنید اگر ویندوز دارید ویندوز را کپی کنید.) کپی کنید و در تب جدید گوگل کروم یا فایر فاکس پیست کنید و دکمه Enter رو فشار دهید.

    با تشکر

  5. ELX گفت:

    از ماشین های پژو بیشتر بزارید

  6. ELX گفت:

    سلام لینک ها هر دو خرابن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *