دانلود نرم افزار Windscribe

دانلود نرم افزار Windscribe


Windscribe ارائه دهنده خدمات شبکه شخصی مجازی شخصی یا VPN است. با استفاده از Windscribe در پلتفرم ویندوز ، مک ، لینوکس ، اندروید ، IOS ، Apple TV ، Android TV  و Blackberry به سرور های این نرم افزار وصل شد. با دانلود نرم افزار Windscribe همراه گیم زیلا باشید.

این نرم افزار یک نرم افزار سودمند برای دور زدن تحریم‌های اینترنتی است که بسیار پرسرعت میباشد و دارای سرور در 290 کشور و تعداد سرور های این شرکت بیشتر از 500 است برای مثال Windscribe در کشور های آلمان ، آرژانیتن ، ترکیه ، برزیل ، روسیه و… سرور دارد. دسترسی به فضای اینترنت و استفاده از امکانات موجود در این فضا بسیار افزایش یافته است. یکی از سیستم‌ها و پروتکل‌هایی که در این فضا استفاده می‌شود، VPN است. این شبکه خصوصی به حفظ اطلاعات و افزایش امنیت شما در فضای اینترنت کمک می‌کند.

Windscribe برای ویندوز یک راه حل برای حفظ حریم خصوصی و ایجاد امنیتی بسیار قدرتمند برای رایانه ویندوزی شماست. فن آوری ما رمزگذاری اطلاعات ارسالی و دریافت شده از طریق اینترنت را در حالی که از اطلاعات شخصی شما مانند کلمات عبور، ایمیل، پیام های فوری و بیشتر از اینها حفاظت می‌کند، برعهده دارد. با استفاده از Windscribe یک لایه امنیتی اضافی به شما داده خوااهد شد. کاربران باهوش اینترنت و مبتدیان به طور یکسان وی پی ان های خود را از ویندوز شخصی به Windscribe تغییر می‌دهند.

بخش دانلود


آخرین بروزرسانی : 1401/07/13

سازنده : Windscribe Limited

پسورد : www.gamezila.ir

برچسب ها 

4 پاسخ به “دانلود نرم افزار Windscribe”

  1. Amirali گفت:

    خوب

  2. کاربر گیم زیلا گفت:

    روی گوشیم داشتم خوب بود ولی ویندوز رو نمیدونم :/

  3. دوست گفت:

    تشکر از شما

  4. Mahya گفت:

    خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *