پسورد کپی شد
logo

دانلود فارسی ساز بازی A Way Out

دانلود فارسی ساز بازی A Way Out
AmirPG
1401/07/13 23:05

با دانلود و نصب این فارسی ساز ، بازی A Way Out را با زیرنویس فارسی تجربه کنید. با دانلود فارسی ساز بازی A Way Out همراه گیم زیلا باشید.

بازی‌های ماجراجویی همیشه از پرطرفدارترین بازی‌ها بوده‌اند که با داستان خوب در کنار آن‌ها، تبدیل به‌عنوان ماندگاری خواهند شد. یکی از بازی‌هایی که در سال گذشته معرفی شد، بازی A Way Out بود که با ایده و طراحی چالشی و جدید آن تبدیل به یکی از عناوین مورد انتظار سال 2018 شد. داستان این عنوان بر روی دو زندانی در دهه 70 میلادی تمرکز داشته که از زندان گریخته و باید از دست زندانیان دیگر و پلیس‌ها فرار کنند. این عنوان از داستانی جدی و تاریک بهره خواهد برد. هدف بازی A Way Out این است که شما و یکی از دوستان نزدیکتان روی مبل نشسته و با همکاری یکدیگر، مراحل را یک‌به‌یک پشت سر بگذارید.

درواقع دو نوع تعامل در بازی وجود دارد؛ یکی تعامل دو بازیکن به‌صورت صوتی یا تصویری و یکی تعامل دو شخصیت درون بازی یعنی لئو و وینسنت. قبل از شروع انجام یک مرحله خاص، بازیکنان بعد از مشورت با یکدیگر راه‌حل خود را برای انجام مرحله بازی انتخاب کرده، با همکاری یکدیگر موانع را از راه برمی‌دارند. داستان A Way Out تنها به فرار از زندان ختم نمی‌شود و شخصیت‌ها را در اتفاقات بعدازآن و ورود آن‌ها به شهر نیز دنبال خواهیم کرد و هر صحنه به صورتی طراحی‌شده است که تجربه‌ منحصربه‌فردی را برای بازیکن مهیا کند، به‌طوری‌که این صحنه‌ها برایشان به‌مرور تکراری نشده و خالی از جنب‌وجوش نباشد. نمرات بازی نیز منتشرشده است و A Way Out موفق به کسب نمره خوبی از وب‌سایت‌های مختلف شده است.

اطلاعات فایل

سازنده : farsisaz


حجم فایل : 3 مگابایت

بخش دانلود

برچسب ها :

ارسال دیدگاه

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

3 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

  • mamadooo

    27/04/1403 20:29

    سلام خسته نباشید . زیر نویس جدید کی در سایت قرار میگیره؟

  • samurai

    22/06/1402 16:59

    سلام وقت بخیر . ایا برای ps4 هم قابل اجرا هست؟

    • 22/06/1402 19:04

      سلام
      بله اجرا میشه

Made with ♥ by
 fanishah