دانلود بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر + دوبله فارسی

دانلود بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر + دوبله فارسی


Grand Theft Auto San Andreas یک بازی اکشن ماجراجویی که در سال 2004 توسط Rockstar North توسعه یافته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. با دانلود بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر + دوبله فارسی همراه گیم کیو باشید.

این پنجمین ورودی اصلی در سری Grand Theft Auto است که پس از Grand Theft Auto: Vice City در سال 2002، و به طور کلی هفتمین قسط است. این بازی در اکتبر 2004 برای پلی استیشن 2، در ژوئن 2005 برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس، و در نوامبر 2010 برای Mac OS X منتشر شد. داستان کارل “سی جی” جانسون را دنبال می کند که پس از قتل مادرش به خانه باز می گردد و در حالی که با مقامات فاسد و جنایتکاران قدرتمند درگیر می شود به باند سابق خود و زندگی جنایتکارانه خود کشیده می شود. سفر کارل او را به ایالت خیالی سان آندریاس ایالات متحده می برد که بر اساس کالیفرنیا و نوادا است و سه شهر بزرگ را در بر می گیرد: لس سانتوس (الهام گرفته از لس آنجلس)، سن فیرو (سان فرانسیسکو) و لاس ونتوراس (لاس وگاس). این بازی دارای ارجاعاتی به بسیاری از عناصر واقعی جهان مانند شهرها، مناطق و مکان های دیدنی آن است.

داستان آن به شدت بر اساس چندین رویداد واقعی در لس آنجلس در اوایل دهه 1990 است، از جمله رقابت بین باندهای خیابانی، اپیدمی کراک در دهه 1980 و اوایل دهه 1990، رسوایی LAPD Rampart و شورش های لس آنجلس در سال 1992. سن آندریاس عناصر گیم پلی را معرفی کرد که در بازی های بعدی گنجانده شد، از جمله مکانیک های سبک نقش آفرینی، گزینه های سفارشی سازی با ظاهر لباس و وسیله نقلیه، مجموعه وسیعی از فعالیت ها و مینی بازی ها، و گنجاندن بازی های قمار. San Andreas که توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی ساخته شده در نظر گرفته می‌شود، پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با تمجید از موسیقی، داستان و گیم‌پلی آن، و انتقادهایی برای گرافیک و برخی از جنبه‌های کنترل آن. این بازی پرفروش‌ترین بازی ویدئویی سال 2004 بود و با بیش از 27.5 میلیون نسخه در سراسر جهان تا سال 2011، پرفروش‌ترین بازی پلی‌استیشن 2 و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی تمام دوران است.

راهنما نصب

  • فایل Setup.exe را اجرا کنید.
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.

اطلاعات فایل

کرک کننده : ElAmigos


ورژن بازی : 1.01


حجم کل : 3.6 | 4.4 گیگابایت

بخش دانلود

یک پاسخ به “دانلود بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر + دوبله فارسی”

  1. احسان گفت:

    دارم نصب میکنم اینشا الله خراب نباشع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *